Learn2Code kurz: Social Media Marketing od Majdži (Recenzia)

cover-social-kurz

Pred niekoľkými dňami som dokončila kurz Social Media Marketing na Learn2Code a musím povedať, že som bola príjemne prekvapená. Určite ma bavil oveľa viac než kurzy, ktoré som skúšala na Udemy či CreativeLive a ktoré som často ani nedopozerala do konca.

Je pravda, že cena tu hrá tiež veľkú rolu, pretože kurzy na Udemy majú často v akcii za nejakých 15 €, čo človeka láka kúpiť. Ale pridaná hodnota je asi taká ako minutých 15 €, takže takmer žiadna. Social media marketing kurz od Majdži stál 59 € a v tomto prípade mi cena prišla určite zodpovedajúca.

Kurz bol určený predovšetkým pre budúcich social media manažérov, ktorí chcú napríklad spravovať sociálne siete pre viacerých klientov.

Ja som však kurz chcela skúsiť z iného dôvodu. Chcela som trocha viac pochopiť logiku platených príspevkov na Facebooku. Mám pocit, že základnú teóriu ovládam, ale prax je oveľa horšia. Od kurzu som si teda sľubovala, že mi pomôže tento môj problém vyriešiť. Čiastočne aj vyriešil, ale nie úplne.

Majdži ma do tematiky uviedla celkom pekne, vysvetlila mi súvislosti, ale v konečnom dôsledku mi tam chýbalo viac praktických vecí. Verím ale, že tento kurz je dobrým začiatkom pre nejaké pokročilejšie videá. Do pokročilejších by som sa aj tak bez týchto základných znalostí nepúšťala.

Kurz by som teda celkovo ohodnotila na 90% a nižšie vám ešte v stručnosti predstavím, o čom bol, čo sa mi na ňom páčilo a čo by som naopak kurzu vytkla.

Kurz Social Media Marketing od Majdži v skratke

  • Dĺžka celého kurzu bola necelé 4 hodiny.
  • Kurz bol rozdelený do logických celkov s videami, ktoré trvali 2 až 10 minút. Priemerná dĺžka videí bola cca 5 minút.
  • Lektorka celý čas nahrávala svoju obrazovku a ukazovala konkrétne príklady či nastavenia priamo na svojom počítači.
  • Na začiatku ma oboznámila so základnými informáciami o sociálnych sieťach.
  • Prešla so mnou všetky nastavenia pri zakladaní stránky na Facebooku, Twitteri či Instagrame.
  • Ukázala mi všetky možnosti ohľadne nastavenia reklamy na Facebooku.
  • Samostatným celkom bol aj Instagram, ktorý ja síce pri práci zatiaľ nepotrebujem, ale aspoň som sa naučila ako fungujú biznis účty, čo som doteraz nevedela.

Čo sa mi na kurze páčilo

  • Kurz na seba logicky nadväzoval a štruktúra bola veľmi dobre vyskladaná.
  • Dĺžka videí bola skutočne krátka, takže som si udržala pozornosť pri sledovaní celého videa.
  • Lektorka mala veľmi príjemný hlas, ktorý sa dal počúvať bez toho, aby som po prvej minúte presunula svoju pozornosť niekde inde a nevedela, o čom je reč.
  • Vôbec to nebolo nudné. Na ďalšie video som sa tešila a nemusela som sa do toho nútiť, ako sa mi už veľakrát pri online kurzoch stalo. (Už keď som si nejaký kurz raz kúpila, mala som potrebu ho dopozerať, aj keď ma nebavil. Ja viem, blbosť.)
  • V kurze boli ukázané veľmi zaujímavé príklady úspešných kampaní z praxe.
  • Boli vysvetlené aj všetky drobnosti v rôznych nastaveniach. Objavila som také tlačítka a nastavenia, ktoré som často ignorovala, lebo som ich nepovažovala za dôležité. A zistila som, že dôležité sú.
  • Bolo vidieť, že lektorka sa na kurz poctivo pripravovala. Ani v jednom videu som nepočula (nevidela) zaváhanie či akúkoľvek neistotu.
  • Kurz má aj vlastnú skupinu na Facebooku, kde je možné pridávať dodatočné otázky a vzájomne komunikovať.

Čo mi v kurze chýbalo

Toto je už len pár drobností a odporúčaní, pre ktoré som strhla symbolických 10% z celkového hodnotenia.

  • Chýbali mi odkazy na dôležité URL adresy niekde pohromade.
  • Chýbali mi dodatočné materiály na stiahnutie. Ocenila by som napríklad slovník pojmov, nakoľko v kurze často zazneli rôzne pojmy, ktoré by bolo lepšie mať na jednom mieste, ako si ich zapisovať.
  • Chýbalo mi nadväzujúce učivo. Napríklad tipy na ďalšie články, knihy, videá či podcasty, kde by som si mohla naštudovať konkrétnu tematiku, ktorá nebola vysvetlená do hĺbky.
  • Kapitola “optimalizácii kampane”, ktorá mi prišla asi najdôležitejšia z celého kurzu, bola paradoxne najkratšia. Určite by som jej venovala ešte pár ďalších kapitol.

Kurz teda hodnotím veľmi pozitívne a bez váhania by som sa doň pustila znova. Myslím, že sa ku konkrétnym kapitolám budem určite ešte niekoľkokrát vracať.

A zároveň budem dúfať, že sa Majdži rozhodne pre pokračovanie, ktoré sa bude venovať viac do hĺbky napríklad optimalizácii kampane.

Inak na learn2code.sk je momentálne super akcia, ktorá platí len do konca roka.

  • Za 199 € si môžete kúpiť prístupy ku všetkým kurzom.
  • Tieto prístupy budete mať k dispozícii počas celého roka 2018.
  • A k dispozícii nebudú len aktuálne kurzy, ale aj kurzy, ktoré v priebehu budúceho roka pribudnú. A ja dúfam, že aj môj kurz na tému obsahového marketingu bude jedným z nich.
  • Tak neváhajte a kupujte. Investícia do vzdelania je najlepšia investícia. Ja už viem, čo kúpim na Vianoce sebe :)

One thought on “Learn2Code kurz: Social Media Marketing od Majdži (Recenzia)

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *